2013.01.26. 08:40
Santa Cristina Capsula Viola 2011
Inkább könnyen érthető.
Csak a szalma. Színben, ízben - és ami a legfrankóbb volt - utóízben is. Nyári bor a tél közepén.
Ilyen profi és gusztusos csavarzárat kívánok minden bornak:
2013.01.25. 20:57
Bor és spagetti
Péntek van. Feleségem kimenőt kapott. A gyerekek alszanak. Mihez kezdjek?
Kézimeccs.
Egy gyors kaja: spaghetti al pomodoro e basilico.
A holnap estére tervezett forraltbort pedig még "feldolgozás" előtt le kell tesztelni: Szent Anna Borház, Cabernet Sauvignon, 2011.…