Megint egy best buy ezerforintos. Nagyon örülök, hogy egy diszkontlánc bevállal ilyeneket. Semmi faxni: gyönyörű szín, simaság, vanília (a merlot!) és számolatlan féle gyümölcs. NAGYON élvezetes, fog között szűrős, azonnal elfogyós. 

Höjj, de bevállalós címke. Viszont a bor. Nem is az, hogy nehezen érthető, hanem egyenesen miafasz. Föl van ütve kora őszi záporeső vízével? Biztosan nem. A móri sertéstelep vályúit használták erjesztésre? Ezt sem hiszem. Akkor mi ez a förtelmes pocsolyaszag minden…

süti beállítások módosítása