2013.03.23. 07:05
Figula Szilénusz 2007
Elbújt a spájzban. Meg is ijedtem, hogy megint bejön a nyomott, élesztős nyerstészta meg a benzinszag, mint legutóbb egy szintén elfeledett és megfáradt fehérbornál.
Na, ez nem öregszik. Nekem ilyen a Nagy Bor. Élményszerű, de nem kell filozofálni rajta, pláne megfejteni. Nem…
Szólj hozzá!
Címkék: balaton figula 2007
2013.03.23. 06:51
Béla és Bandi Balaton 2011
2013.03.21. 22:08
Pfneiszl, Tango 2010
Pfneiszl, Tango 2010
Minden évben visszatérő versenyző nálam. Baromi jó. Gyümölcsös és "egyszerű, ettől csodálatos a Tango". Mindig eszembe juttatja egyik kedvenc filmem egyik jelenetét:
Szólj hozzá!
Címkék: 2010 Pfneiszl Tango
2013.03.21. 21:35
Quercus 2009 (Szlovénia)
Quercus 2009 (Szlovénia)
Egyetlen pozitívuma, hogy 0,5 literes kiszerelésben is lehet kapni. Emberi fogyasztásra alkalmassá tételéhez nem árt szegfűszeget, fahéjat és narancskarikákat tenni hozzá, és felforralni. Csak megfelelő mennyiségű cukor hozzáadása után fogyasztandó!
Szólj hozzá!
Címkék: 2009 Szlovénia Quercus
2013.03.21. 21:25
Weninger, Frettner 2006
Weninger, Frettner 2006
3500 körül sok érte, de alig 2000 felett akciózva nem mondanám rossz vételnek. Szerintem kár tartogatni, igya meg mindenki, akinek van otthon betárazva!