2013.02.13. 13:39
Chateau Kajmád Cabernet Sauvignon 2008
A magamfajta borbunkó így képzeli el a cabernet sauvignont. Könnyen érthető, de semmi kiemelkedő, pláne nem emlékezetes.
2013.02.13. 13:34
Sauska Cuvée 13 2010
Vibráló gránátvörös szín. Illatában fehér- és feketebors, friss érett szőlő. Határozott tannintartalma jól egészíti ki könnyed textúráját. Fiatalon is finom, harmonikus bor.
Ennyi idézet talán elég a címkeszövegből. És hát persze hogy nem ilyen. A valóságban ez egy…