2013.07.03. 22:29
Frittmann cserszegi fűszeres 2012 és kagyló kombó
Az alapanyagok:
A végeredmény:
Intenzív illatok, élénk savak. Mind a bor, mind az étel abszolút könnyen érthető.
3 komment
Címkék: cserszegi fűszeres 2012 kagyló Frittmann
A bejegyzés trackback címe:
https://konnyenertheto.blog.hu/api/trackback/id/tr805390089
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Méhe Mihály 2013.07.04. 12:29:49
Ismerős a feketekagyló csomagolása. A budaörsi halpiacról van? (Eléggé win-win szituációnak tűnik, mi múltkor a Sauska Harmattal követtük el ugyanezt.)
rioja 2013.07.04. 15:57:55
@Méhe Mihály: Kedves Misi! A kagyló budaörsi származású, de a Metro-ból van. :-) Múltkor sajnos lefagyasztottam, csak a húsa összeesett és rághatatlanná vált. Ilyen hibát most nem követtem el. Viszont két személyre legalább két kiló kell. Így most éhes maradtam ...
Méhe Mihály 2013.07.05. 13:23:03
@rioja:
Kedves Ricsi! Fogadnék, hogy a kagyló nem budaörsi, hanem olasz származású. :DDDD 1 kg/fő kell, azt aláírom.
Kedves Ricsi! Fogadnék, hogy a kagyló nem budaörsi, hanem olasz származású. :DDDD 1 kg/fő kell, azt aláírom.