2013.07.03. 22:29
Frittmann cserszegi fűszeres 2012 és kagyló kombó
Az alapanyagok:
A végeredmény:
Intenzív illatok, élénk savak. Mind a bor, mind az étel abszolút könnyen érthető.
3 komment
Címkék: cserszegi fűszeres 2012 kagyló Frittmann
2013.07.03. 18:27
Telmo Rodriguez LZ 2011
BOR. Nem szoktam egy egész üveggel lenyomni egyszerre, de ezt muszáj volt. Jó lenne ilyen hibátlanságokat kifogni itthonról is. Teljesen könnyen érthető.
2013.07.03. 18:22
Konyári Sigillum Loliense 2012
Az első pár korty nem túl megnyerő. de aztán helyére kerül minden: teljesen okés bor, csak nem nekem való. Az utóíze mondjuk zseniális. Nehezen érthető.
Szólj hozzá!
Címkék: balaton konyári 2012 nehezen érthető
2013.07.03. 18:17
Káli Kövek Rezeda 2012
Most már úgy néz ki, minden nyárnak van egy jellemző fehérbora. Tavaly a Béla és Bandi Balaton, előtte valamelyik alap Figula volt, talán pinot gris. Megbízható, könnyen érthető, bármikor elővehető kánikulai innivalók, magukban vagy fröccsnek.
Idén szinte az első…
2013.07.01. 13:40
Pfneiszl Kékfrankos 2008
Túlérett erdei gyümölcsök és aszalt szilva. Itatja magát. Nagyon egyben van. Megfelelő partner komoly beszélgetésekhez. A legjobb kékfrankos, amit ittam.